  • Data: 2011-04-21 19:41:45
    Temat: Re: Rosje też zrobili w bambuko
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:15em64qjtayot.1ha4y8ysg8st2$.dlg@40tude.net...

    > Kto by tam zwracał uwagę na takie szczegóły. Coś co jest ZŁEM - złem
    > pozostanie choćby wypracowało 2000% zysków w rok podczas spadającego
    > rynku.

    wiesz dam Ci cytat klasyka, przemyśl go bo widzę że łapiesz się
    beznadziejnej argumentacji
    piszę z bańki, ale sens zachowany:

    "nie sztuką jest zarobić 100% przez miesiąc, sztuka jest zarobić 100% przez
    rok"

    wyrywasz z wykresu zajebisty kawałek, ale puść to do Faktu a nie tu gdzie
    każdy ma wykresy w głowie