  • Data: 2011-04-22 09:05:42
    Temat: Re: Rosje też zrobili w bambuko
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:a18sralz63ln.1isa5xokbomnt.dlg@40tude.net...

    > I znowu skupiasz się na nieistotnych szczegółach.

    to jest bardzo istotne
    wbrew tezie jaka tu stawiałeś, OFE są nieprzejrzyste
    nie mozna prześledzić co robili z pieniędzmi

    no powiedz jak?

    a klucz do nadużyć leży właśnie w tym obszarze: pieniądz oddane w
    zarządzanie komuś, kto nie ma odpowiedzialności za nie
    jak to mogę łatwiej wytłumaczyć, to mi nie przychodzi do głowy

    po prostu udajesz że nie wiesz