  • Data: 2010-06-03 19:09:57
    Temat: Re: Rozbój w BGŻ
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    w porownaniu z wartoscia z dnia startu inwestycji (1 lipca 2010 r.),
    bank wyplaci 15%

    Data nie dawała mi spokoju. Bank na swoich produktach ZARABIA przede
    wszystkim DLA SIEBIE, a w drugiej kolejności jest klient. Wzrost przez
    2 lata o 60% możliwy bez problemu. Kwestia bazy, momentu startu.
    Pokrętnie rozumując ( na giełdzie nie ufam nikomu, nie mam pewnych
    transakcji) anale z BGŻ przewidują dołek w okolicach 1 lipca.

    Prawie niemożliwe :)
    Korekta teoretycznie już się kończy. Teoretycznie jeżeli była w
    standardzie 1-2-3.
    Trochę to inaczej może wyglądać jak będzie korekta 1-2-3-4-5 po ponad
    rocznych wzrostach 1-2-3-4-5.
    Się zobaczy. Kolejny możliwy scenariusz. Jeszcze (już) L :)