  • Data: 2013-02-07 00:20:11
    Temat: Re: Rozdają tablety do lakat?
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-06 19:00, Budzik pisze:

    > Może jak zrobi tak 1000 osób i firma straci trochęczasu swoich pracówników
    > to może zrewidują swoje podejście...

    Jesteś bardzo pobłażliwy. Ja bym ich powsadzał :-) To nie jest
    piaskownica i gromadka niesfornych bobasów.
    Oni mają taką strategię firmy. Podlegają pod szczególną kontrolę-ochronę
    państwa i plują bezczelnie obywatelowi w twarz.
    Mamy takim ... nadstawiać drugi policzek. :-)

    Właśnie zmusiłem takiego jednego do kontaktu meilowego.
    Skubany kuty na cztery łapy. Niby przyznaje że po 3 mies. tablet mój :-)
    ale nie cytuje moich słów i jedzie wyuczonymi formułkami zmierzając do
    ogólności oferty. Ja pytałem o konkret. :-)
    A jak się oczy zaświeciły jak wspomniałem o większej kasie do ulokowania
    ale chcę na początek spokojnie te 5 tys. na próbę dla nawiązania
    współpracy. :-)