  • Data: 2010-07-01 21:54:19
    Temat: Re: Rozliczamy Analitykow
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lip, 14:42, " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Myślę, że pierwsze miejsce w Twoim plebiscycie może przypaść W.Białkowi za
    > poniższą "kosmiczną" prognozę dla WIG20.
    >
    > http://www.parkiet.com/artykul/933052_Stawka_w_tej_g
    rze_jest_zwyzka_o...

    > --

    Ciągle w grze ta prognoza, ciągle w grze.
    Pomaga jej 38,2% fibo zniesienia całych wzrostów SP500
    Plus RGR na SP500, który widzą wszyscy, jakby się nie wykonał i był
    fałszywy, to będzie taka 40% rakieta.
    Plus zachowanie walut postrzegam jak wskaźnik wyprzedzający, EURUSD
    dzisiaj hmmm...( ALE oil i copper diabli wiedzą:)
    Plus możemy bronić WIG20USD
    http://i47.tinypic.com/1pw2yu.jpg

    Ogólnie USA robi według mnie wielką flagę jak w 2004
    Ale żeby niebyło tak kolorowo, USA potrzebuje ok 5 dni do zatrzymania
    po takim ruchu - patrz 07.2009, 02.2010

    Jeszcze muszę coś sobie wymyśleć jakby RGR miał się wykonać, wtedy no
    mercy i S.
    Azja chyba będzie dobrym filtrem
    http://i48.tinypic.com/iypgcx.jpg