eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozmowa klienta z obsługą PBKRe: Rozmowa klienta z obsługą PBK
  • Data: 2002-01-11 21:56:07
    Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ja właśnie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
    Pzdr
    Greg

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:02011113165226@polnews.pl...
    > Dzisiaj rozmowa wygladała tak:
    > Pani: - Jest nowa tabela opłat i prowizji, prosze się zapoznać.
    > Klient po przeczytaniu, że np. wproawdzili prowizje od linii kredytowej
    (0,1% -
    > czyli od 20 tysięcy 20 złotych miesięcznie), realizacja czeku firmowego co
    > najmniej 7 złotych, wypłata gotówki w okienku - cztery złote, itp.itd.:
    > - Nie mogę w to uwierzyć!
    > Pani z banku: - Ja też szczerze mówiąc nie mogę w to uwierzyć.
    > Potem pani dodała jeszcze, że klienci masowo uciekają z BPH-PBK. Prawda
    to,
    > może ktoś wie?
    > --
    > ============= P o l N E W S ==============
    > archiwum i przeszukiwanie newsów
    > http://www.polnews.pl
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1