eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozmowa klienta z obsługą PBKRe: Rozmowa klienta z obsługą PBK
  • Data: 2002-01-11 22:24:20
    Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Ja wła?nie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
    >Pzdr
    >Greg

    Ja z PBK do m-banku. Rachunek w PBK zostawie jako "przelotowy". Żal tylko
    linii debetowej . Choć w multi prowizja wychodzi drożej (2 % rocznie) mimo,
    ze oprocentowanie bardziej atrakcyjne.

    pzdr
    wkg

    PS. Żal mi też dysponentek w PBK. Po kilkuminutowej rozmowie telefonicznej
    na temat nowej tabeli prowizji pani z ktora rozmawialem sie poplakala,
    mowla, ze jej wstyd za firme, w ktorej pracuje. No - fakt, nie bylem
    zachwycony i to chyba dalo wyczuc. Przes..ne :((((




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1