  • Data: 2008-01-08 06:48:58
    Temat: Re: Roznice konto PKO BP i Inteligo
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    g...@w...pl pisze:
    > Do Konta Inteligo indywidualnego nie można ustanawiać pełnomocników,
    > możesz otworzyć jedynie jako rachunek wspólny.
    > Do Superkonta można ustanowić pełnomocnictwo, można też otwierać
    > rachunki wspólne.
    >
    > Kartą do Superkonta dodatkowo możesz korzystać w bankomacie oprócz
    > wypłat, także ze sprawdzenia stanu konta,
    > wspomnianej wyżej funkcji depozytowej bankomatu, a także zakupu tele
    > karty SIMPLUS.
    > Karta Inteligo jedynie wypłaty z bankomatu. Dodatkowo jeśli to
    > bankomaty inne niż należące do PKO BP są prowizje.

> [...]
    Czyli karty debetowe do konta są zupełnie inne, jakoś przegapiłem
    czytając opisy kont na www.
    Na pozór podobne konta mają jednak trochę różnic. Tu płatności kartą w
    internecie tam przelewy zagraniczne itd. Skoro PKO ma zmieniać
    funkcjonalność kont indywidualnych to dam im jeszcze 2 miesiące. Ale
    chyba i tak zmieni konto na Inteligo, jak dla mnie cała funkcjonalność,
    z której korzystam teraz w Superkoncie a opłaty będą niższe.

    Dzięki za odpowiedzi.

    No na koniec mała uwaga dla autorów nowego serwisu banku. Dajcie jakieś
    porównanie kont np. podobnie jak w ING. Można wykorzystać żeby uwypuklić
    zalety a klientom łatwiej będzie wybrać co im pasuj. Byle by tylko było
    w miarę szczegółowe i rzetelne.

    Sebastian