  • Data: 2009-12-14 21:36:17
    Temat: Re: Rozpacz w PKO BP
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hg684e$duo$1@news.interia.pl...
    > "zly" news:6m8p2uesb74x$.dlg@piki.fixed

    > Nie na cały świat a na PKO BP - a powód by rozstać się z państwowym tworem
    > jak znalazł.

    generalnie to wiekszosc struktur przynosi strate dla klientow, jakis czas
    temu bylo zestawienie w sieci (zrobione przez -nie pamietam dokladnie moze
    open albo inni posrednicy) kilkunastu struktur, ktore zapadly i tylko chyba
    3 byly na lekkim plusie. takze nie dotyczy to tylko PKOBP, mase takich
    produktow puszczaly przez ostatni rok banki z grupy BRE i tez pewnie
    wiekszosc bedzie na zero. Jak ktos chce brac udzial w tym bankowym totolotku
    to jego biznes, tylko wiadomo jaka klientele ma PKOBP-wiekszosc nie
    rozeznaje sie na zwyklych produktach bankowych, bo dawno by z tego molocha
    uciekla, a co dopiero na strukturach, stad taki lament.