    From: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozpoczęłasię emisja obligacji BZWBK
    Date: 5 Nov 2002 22:52:52 +0100

    pix napisal:
    > A dzisiaj p.Ożóg chyba coś usiłowała straszyć antybelkowiczów, ale
    > niestety za późno włączyłem TV i nie załapałem czym dokładnie groziła :-(

    Oto co dzis na ten temat rozsylal Parkiet:

    "Urzedy skarbowe byc moze zaczna pobierac podatek od zyskow z nowych
    inwestycji antypodatkowych. Wedlug wiceminister finansow Ireny Ozog,
    wystarczy, ze uznaja, iz jedynym celem lokaty bylo unikniecie zaplaty
    tej naleznosci. – Dzisiaj na podstawie stosownych przepisow ordynacji
    podatkowej organ podatkowy moze zakwestionowac prawo do zwolnienia,
    jezeli tylko ono bylo celem lokaty. Przesledzilam kilka prospektow. Zapisy
    sa wyrazne. Oferta ma umozliwic nieplacenie podatku przez klientow –
    powiedziala Irena Ozog, wiceminister finansow. Banki i TFI, ktore
    oferuja antypodatkowe obligacje i fundusze, sa zdania, ze o
    opodatkowaniu nie ma mowy.

    Szczegoly jutro w Gazecie Gieldy PARKIET"

    Pozdrawiam, Grzegorz