eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozsądnepodejście do informacji o rosnącym ryzyku niewypłacalnościbanków › Re: Rozsądnepodejście do informacji o rosnącym ryzyku niewypłacalnościbanków
  • Data: 2009-05-25 12:32:33
    Temat: Re: Rozsądnepodejście do informacji o rosnącym ryzyku niewypłacalnościbanków
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gve2ke$s1k$1@news.onet.pl...

    > Taki np. BS Ustka będzie, bo:
    > - nie bawił się w opcje walutowe, przez co nie musi zawiązywac funduszu
    > gwarancyjnego; osobiście znam dwie firmy, które miały rachunki w bankach
    > naciągających na opcje walutowe; obie zamknęły konta i przeniosły rachunki
    > do BS...
    > - większą część niż w przypadku tradycyjnych banków stanowią rolnicy, a ci
    > jak wiadomo mają dopłaty wyrażane zresztą w drożejącym euro; poza tym jaki
    > by kryzys nie był, ludzie muszą coś jeść więc świnie czy ziemniaki schodzą
> [...]

    z tego co wiem to firmy moga się pójść paść, według ostatnich danych to
    właśnie "kredyty firmowe" jada w górę z "defaultem".
    Inna sprawa jeśli znasz szefa tego BS i jesteś z nim na TY, wtedy bedziesz
    miał hotline.
    No chyba że jest zazdrosny....
    Z tego co wiem to PKOBP tez nie wchodziło w "te" opcje... ale ogólna jakość
    portfela kredytowego ucierpi tak samo jak innych niestety. Pytanie kto jest
    skazany by przetrwać ?

    george