    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Ruskie rules
    Date: Tue, 07 Jul 2009 21:33:45 +0200

    kigam pisze:
    > Tera to ja już wiem dlaczego w automated trading championship najwyższe
    > lokaty mają koledzy z byłego bloku wschodniego.
    >
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,828499_Goldman_Sach
    s_moze_stracic_miliony_d
    > olarow_przez_zlodzieja.html

    Najlepsze jest to:

    ---cytat---
    Największym zagrożeniem mogą być osoby, które wiedzą jak z owych kodów
    korzystać, ponieważ mogą one być użyte do manipulacji na rynku. Kody z
    systemu Goldman Sachs umożliwiają bowiem wielomilionowe, błyskawiczne
    transakcje, w imieniu banku, na wielu rynkach giełdowych oraz giełdach
    towarowych. - Kopia na niemieckim serwerze wciąż tam się znajduje i nie
    wiemy kto miał do niej dostęp - dodał Facciponti.
    ---Koniec---

    Byłoby dla świata zaiste rzeczą rujnującą, gdyby manipulacji na rynku
    mógł dokonać ktoś spoza tej szacownej instytucji !

    Ach duraki, duraki ci z Goldman Sachs. Nawet wielki Lenin, choć wśród
    samych przyjaciół, a czapkę jednak w ręku trzymał, a ci ważne programy
    do domu pozwalają kopiować junakom, maładcom...

    A swoją drogą, to powinni podać linkę do tego niemieckiego serwera, to
    bym Sakiewkę podrasował :)