eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRzepa o sytuacji w LukasieRe: Rzepa o sytuacji w Lukasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!news2.onet.pl!not-for-mail
    From: "janke" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rzepa o sytuacji w Lukasie
    Date: Thu, 13 Oct 2005 00:46:39 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <dik3oe$v9a$1@news.onet.pl>
    References: <dik1lv$sjs$2@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: c76-253.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1129157199 32042 62.21.76.253 (12 Oct 2005 22:46:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2005 22:46:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Sender: q/2NfXYoTD+/124mV62nA+F26yTCzUBz
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-Antivirus: avast! (VPS 0541-1, 2005-10-12), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366211
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?

    średnio kiepskie. z tendencją > kiepskie.

    > Zdaniem Anny Woźniak z Lukas Banku utrudnienia wynikają z faktu, że od
    > momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch
    > klientów.

    słabo tłumaczy. dodałbym:

    "Odnotowujemy gwałtowny wzrost liczby wniosków o otwarcie konta - to
    prawdopodobnie jest przyczyną chwilowego przeciążenia.
    Naszym klientom obecnym i zainteresowanym tak bardzo podoba się nowy system,
    że wszyscy chcą otwierać nowe rachunki bądź przekształcać istniejące konta w
    konta o podwyższonej funkcjonalności, nasz flagowy produkt wsród kont
    e-konto-pro"

    > Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko jest w
    > porządku z ich pieniędzmi po weekendowej konwersji. To powoduje ogromne
    > obciążenie całego banku

    błąd. prawidłowo byłoby:

    "Ludzie sprawdzają i przekonują się, że nowy system działa idealnie; widzą,
    że wszystko jest w porządku z ich pieniędzmi po konwersji. To powoduje
    krótkotrwałe, przejściowe przeciążenie banku.
    Dodatkowo klienci widząc wspaniały nowy interfejs, oraz jego najwyższą wśród
    konkurencji funkcjonalność rozpoczynają aktywne korzystanie z możliwości
    nowo wprowadzonego nowowczesnego systemu.
    Mamy mnóstwo telefonów oraz korespondencji elektronicznej ze słowami uznania
    i pochwałami dla wprowadzonych zmian"

    > Dodatkowo pracownicy nie posługują się nowym systemem jeszcze tak sprawnie
    > jak starym.

    znowu błąd. lepiej:

    "Pracownicy dużo wcześniej uczyli się i opanowali obsługę nowego systemu.
    A jednak mimo perfekcyjnej znajomości systemu Profile, oraz pełnej obsady
    stanowisk doradczych w placówkach zainteresowanie klientów wydaje się być
    nie do zaspokojenia.
    Lawinowo rosnąca liczba wniosków o otwarcie nowych rachunków musi być
    kolejkowana na naszym serwerze - zainteresowanie klientów naszymi produktami
    jest ogromne"

    ;)))

    janke

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1