  • 1. Data: 2005-10-12 22:14:36
    Temat: Rzepa o sytuacji w Lukasie
    Od: MJ <n...@d...emaila.pl>

    A w banku atmosfera napięta, tylko prezesi są zadowoleni ;-))
    Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?

    LUKAS BANK Zmiana systemu informatycznego
    Kłopoty z Internetem

    Od poniedziałku Lukas Bank uruchomił nowy system informatyczny. Na razie
    efekt jest taki, że wielu klientom nie udaje się przeprowadzać
    transakcji w Internecie, a w niektórych placówkach ustawiły się kolejki.

    - W poniedziałek nie mogłem nawet wejść na stronę bankowości
    internetowej Lukas Banku. We wtorek się to wprawdzie udawało, ale nie
    mogłem dokonać żadnej operacji - alarmuje nasz czytelnik.

    Zdaniem Anny Woźniak z Lukas Banku utrudnienia wynikają z faktu, że od
    momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch
    klientów. - Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko
    jest w porządku z ich pieniędzmi po weekendowej konwersji. To powoduje
    ogromne obciążenie całego banku - twierdzi Anna Woźniak. Dodatkowo,
    pracownicy nie posługują się nowym systemem jeszcze tak sprawnie jak
    starym. - Maksymalna liczba pracowników obsługuje call center oraz
    placówki - podkreśla Anna Woźniak. Tylko wczoraj z infolinią
    skontaktowało się 10-krotnie więcej osób niż zwykle.

    Trudno określić, kiedy z usług banku będzie można korzystać bez żadnych
    utrudnień. Na pewno do końca tego tygodnia za pośrednictwem e-Lukas
    Banku nie można dokonywać transakcji między 23 wieczorem a 6 rano, bo w
    tym czasie wprowadzane są jeszcze zmiany w systemie.

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051012/e
    konomia/ekonomia_a_28.html

  • 2. Data: 2005-10-12 22:46:39
    Temat: Re: Rzepa o sytuacji w Lukasie
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?

    średnio kiepskie. z tendencją > kiepskie.

    > Zdaniem Anny Woźniak z Lukas Banku utrudnienia wynikają z faktu, że od
    > momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch
    > klientów.

    słabo tłumaczy. dodałbym:

    "Odnotowujemy gwałtowny wzrost liczby wniosków o otwarcie konta - to
    prawdopodobnie jest przyczyną chwilowego przeciążenia.
    Naszym klientom obecnym i zainteresowanym tak bardzo podoba się nowy system,
    że wszyscy chcą otwierać nowe rachunki bądź przekształcać istniejące konta w
    konta o podwyższonej funkcjonalności, nasz flagowy produkt wsród kont
    e-konto-pro"

    > Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko jest w
    > porządku z ich pieniędzmi po weekendowej konwersji. To powoduje ogromne
    > obciążenie całego banku

    błąd. prawidłowo byłoby:

    "Ludzie sprawdzają i przekonują się, że nowy system działa idealnie; widzą,
    że wszystko jest w porządku z ich pieniędzmi po konwersji. To powoduje
    krótkotrwałe, przejściowe przeciążenie banku.
    Dodatkowo klienci widząc wspaniały nowy interfejs, oraz jego najwyższą wśród
    konkurencji funkcjonalność rozpoczynają aktywne korzystanie z możliwości
    nowo wprowadzonego nowowczesnego systemu.
    Mamy mnóstwo telefonów oraz korespondencji elektronicznej ze słowami uznania
    i pochwałami dla wprowadzonych zmian"

    > Dodatkowo pracownicy nie posługują się nowym systemem jeszcze tak sprawnie
    > jak starym.

    znowu błąd. lepiej:

    "Pracownicy dużo wcześniej uczyli się i opanowali obsługę nowego systemu.
    A jednak mimo perfekcyjnej znajomości systemu Profile, oraz pełnej obsady
    stanowisk doradczych w placówkach zainteresowanie klientów wydaje się być
    nie do zaspokojenia.
    Lawinowo rosnąca liczba wniosków o otwarcie nowych rachunków musi być
    kolejkowana na naszym serwerze - zainteresowanie klientów naszymi produktami
    jest ogromne"

    ;)))

    janke

  • 3. Data: 2005-10-13 06:11:43
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    janke napisał:

    (...)
    > słabo tłumaczy. dodałbym:
    (...)

    ROTFL
    U mnie miałbyś pracę "od zaraz" :-)

    PWZ

  • 4. Data: 2005-10-13 08:21:12
    Od: Dilbercik <D...@t...com>

    wiesz co ? moze zglos sie do Lukasa ze swoja interpretacja :-)
    prace masz jak w banku :-)
    heheh

    Michal

  • 5. Data: 2005-10-16 17:48:20
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 13 Oct 2005 00:14:36 +0200, MJ <n...@d...emaila.pl> wrote:

    >Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?

    <ciach>
> [...]
    >placówki - podkreśla Anna Woźniak. Tylko wczoraj z infolinią
    >skontaktowało się 10-krotnie więcej osób niż zwykle.

    IMHO bzdura. 10 razy więcej klientów zapragnęło wydać kasę na rozmowę
    telefoniczną, żeby poznać saldo?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2005-10-16 18:58:19
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > <ciach>
    > <ciach>
    > <ciach>
    >
    > IMHO bzdura. 10 razy więcej klientów zapragnęło wydać kasę na rozmowę
    > telefoniczną, żeby poznać saldo?

    oni nie dzwonili imo żeby poznać saldo.
    oni dzwonili, by usłyszeć to co widzieli na ekranie - że system leży.
    czyli nihil novi

    ;)

    janke

  • 7. Data: 2005-10-16 21:40:15
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    MJ <n...@d...emaila.pl> napisał(a):

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051012/e
    konomia/ekonomia_a_28.html

    Eeeee...tam. Pismaki zawsze węszą sensację byle tylko dostać wierszówkę!
    Po dwóch dniach sytuacja pewnie wróciła do normy jak niedowiarki sprawdzili,
    że saldo się nie zmieniło, a przelewy poszły i doszły gdzie miały
    dojść /wówczas nie sprawdzałem bo nie miałem potrzeby, ale moje doszły/. A za
    miesiąc wszyscy, włączając frustratów którzy teraz trąbią jaki nowy system
    jest be... i fee..., zapomną, że kiedyś było takie pogięte coś, w którym
    trzeba było specjalnie pytać jakie jest aktualne saldo konta.

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. BTW To nie przypominam sobie, aby to zapytanie kiedykolwiek spowodowało,
    że wyświetlony stan rachunku zbliżył się bardziej do rzeczywistego niż był.
    Nawet jeśli był.