  • Data: 2012-03-19 16:14:26
    Temat: Re: [***** S.A] [Hipot] [Blog] Nosz urwał nać ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotrek" 4f675801$0$26703$6...@n...neostrada.pl

    > A tak na poważnie: jestem pragmatykiem i w sytuacji kiedy w szczególności nie
    nagrywałem opowiedzianej
    > rozmowy, to nie planuję ujawniać nazwy banku z dość oczywistej przyczyny.

    IMO dowodów w razie czego masz aż za dużo.

    > Natomiast - żeby Cię uspokoić - pracownik tegoż banku najwyraźniej przeszedł
    przyspieszony kurs customer care bo następnego dnia
    > był

    Przeszedł przyspieszony -- a można chodzić inaczej niż piechotą?
    Spieszyć się -- to inaczej zejść z konia i stać się piechurem.

    Szedł doprawdy piechotą -- najpierw Twoja prośba, później długie
    milczenie, interwencja żony, przejęcie inicjatywy przez Ciebie,
    przygotowanie brzdąkadeł i pisma... Raczej nie był to pośpiech.

    > Tak więc poza załatwieniem swojej sprawy odwaliłem zupełnie konkretny kawałek pracy
    organicznej i mam nadzieję, że moja
    > tajemniczość zostanie mi wybaczona ;-)

    IMO po to (nie tylko po to, ale także po to)
    jest ta grupa, aby takich sytuacji było jak
    najmniej, dlatego Twoja tajemniczość dobrej
    sprawie nie służy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'