  • Data: 2004-05-15 15:35:28
    Temat: Re: [SFI] Kupowac fundusze dolarowe czy euro?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Micha* 'Amra' Macierzy?ski wrote:

    > Bo ok. czerwca maja wzrosnac stopy procentowe w USA + niepewna sytuacja
    > polityczna w Polsce powoduje, ze waluta i tak i tak bedzie drozsza.
    > A jak masz watpliwosci - to idz d zawodowego analityka, a nie bedziesz sie
    > na grupie pytal ;)

    A kiedy sytuacja polityczna byla w Polsce pewna? Ja bym w tej chwili nie
    kupowal funduszy walutowych. Rynek wydaje sie, ze juz zdyskontowal wieksze
    perturbacje niz ma to miejsce w rzeczywistosci. Mysle, ze czeka nas teraz
    dlugi okres powolnego umacniania sie zlotego. Tak slaba zlotowka jak obecnie
    juz nigdy nie bedzie.