    From: RobertS <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKOK + BIK = KŁOPOTY - pomóżcie !!!
    Date: Tue, 19 Aug 2003 11:31:37 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@212.51.202.36

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale zauważ, że to ograniczenie dotyczy tylko danych ogólnych. A więc:
    <ciach>
    > 3) uzyskania informacji, od kiedy przetwarza się w zbiorze dane jej
    > dotyczące, oraz podania w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych,
    to juz nie sa dane ogolne

    > Tego ograniczenia nie mają już wnioski o których mowa w art. 33 ustawy. A
    > zatem pytanie o to, jakie dane zawiera zbiór mogę przesyłać nawet co miesiąc
    > (nie częściej, bo odpowiedzą raz na wszystkie zapytania).
    nie mozna powolac sie na art 33 ustawy jezeli chodzi o swoje dane bo:
    Art. 34. W sprawach informowania i udostępniania danych osobie, której dane
    dotyczą, stosuje się przepisy art. 30.

> [...]
    > też sposób udostępniania danych raczej nie zmienia się często. Ale
    > ograniczenie tego do danych, to już przesada, choćby z przyczyn będących
    > początkiem tego wątku.
    >
    > Pomijam fakt, iż BIK ma obowiązek informować osoby umieszczone w Bazie
    > Danych o dokonaniu zapisu stosownie do art. 24 bez jakiegokolwiek żądania z
    > ich strony. Nic mi nie wiadomo, by przepis innej ustawy zezwalał na
    > przetwarzanie danych bez ujawniania faktycznego celu ich zbierania, a jak
    > wynika z postów najprawdopodobniej Kuba również nie udzielał im tych
    imho nie, zwroc uwage na moje podkreslenie
    <cytat>
    art. 24 W przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której one dotyczą,
    administrator danych jest obowiązany poinformować tę osobę o:
    </cytat>

    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt