  • Data: 2012-03-21 19:39:24
    Temat: Re: SKOK i lokaty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "marcin" 4f6a1d5b$0$1274$6...@n...neostrada.pl

    > no to pisz albo o jednym albo o drugim: bo w SKOKach nie ma marmurow i zlocen - i
    moze dlatego sa w stanie dac ten jeden-dwa
    > procent wiecej niz banki

    W mBanku też nie ma marmurów a %% są niskie. Polbank marmurów nie miał,
    jeno glazurę -- i wprowadził opłaty za konto. Mille rzuca orzechami,
    BZ WBK ponoć także rzuca, BGŻ to dopiero bank -- tam rozrzutność widać
    wszędzie, nie tylko wokoło Baśkowej dziupli!!! Citkową kredytówką można
    od lat bezprowizyjnie płacić periodyki...

    > dlatego pewni politycy i pewni lobbysci usiluja przykrocic SKOKi, bo po co odbierac
    klientow bankom ? korzystam ze skoku i jestem
    > zadowolony

    Jacy konkretnie? Bo ja raczej nie jestem politykiem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'