  • Data: 2002-09-04 18:11:00
    Temat: Re: SKOK oferta
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Hello All!

    02 Sep 02 12:59, krab pisal do All:

    k> hmm, w dyskusji co innego jest okreslic ogolnie mase jak "szaraczki" a
    k> co innego zrobic przytyk osobisty a co do tytułomanii, to u grobelnego
    k> cała masa profesorków utopiła ! bo to że ktoś ma wyżesze studia wcale
    k> nie oznacza że nie jest bardziejj chytry na łatwiutki
    k> szmal.

    Czym innym jest kiedy może i jakiś "utytułowany", ale mało rozgarnięty człek
    połasi się na "łatwy zarobek", a czym innym wpuszczenie na swój teren - i nie
    tylko, - bo właściwie _utworzenie_ Kasy, której niesolidność czy upadłość
    skompromitowała by totalnie instytucje założycielskie dbające o swój prestiż.
    Domniemanie, że SGH czy Stołeczna Komenda Policji utworzyły by Kasy nie
    posiadające gwaracji prawnych i finansowych jest po prostu absurdalne.
    - Zanim otwarto tam SKOK, to został on dokładnie prześwietlony pod wzgledem
    umocowań prawnych i bezpieczeństwa finansowego.

    k> faktycznie jednak - ponieważ jako argumentów zaczynasz używać
    k> osobistych wycieczek - tematu już z Tobą nie podejmę :-PPPPP

    Nie wiem czemu się dziwisz, że wytknałem Ci _nieuzasadnione uprzedzenia_ do
    SKOK.
    Myślę, że czytelnicy grupy też odnieśli takie wrażenie.
    Tak czy owak, - jesłi poczułeś się dotkniety tonem jakiego użyłem, to
    przepraszam.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-