  • Data: 2011-02-19 01:25:47
    Temat: Re: SKOK to ludzka instytucja finansowa
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 22:29:34 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

> [...]
    ony_kredyt_to_przychod.html

    > To zupelnie inna sytuacja, zauwaz ze kredytobiorca nie zyje, wiec nie
    > moze raczej miec dochodow, a kredytu w ogole nie da sie "umorzyc" (umowa
    > kredytowa wygasla z chwila smierci, pozostalo tylko "zwykle" roszczenie).

    Masz rację, kredytu jako takiego nie ma, ale dług pozostał.

    Zacząłem jednak kopać głębiej pod kątem umorzenia zobowiązania i niestety
    są interpretacje w obie strony (bo definicja "innych źródeł" w PIT jest
    bardzo niejasna). Tu masz np. interpretację w sprawie umorzenia czynszu:
    http://interpretacje.tmxp.pl/Podatek-dochodowy-od-os
    ob-fizycznych/Zrodla-przychodow/Przychody-z-innych-z
    rodel/216187-czynsz-obowiazek-platnika-przedawnienie
    -roszczenia-umorzenie.html

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl