  • Data: 2003-05-31 10:41:21
    Temat: Re: SKOK - zenada, kiedy to upadnie?
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> wrote

    > Bylem sie dowiedziec o kredyty hipoteczne, dostalem informacje, ze udziela
    sie
    > tylko do 60 m-cy,

    Jeżeli chodzi o te 60 m-cy to jest to ograniczenie ustawowe,
    ale mozna sie dogadac, że na poczatku zmiejsza Ci wysokosc
    raty, a wynikajaca z tego kumulacje w ostatniej racie mozna
    rozlozyc na kolejne 60 m-cy (i tak dalej)

    >oprocentowanie 12,90% , prowizja 5%.

    rzeczywiscie ta prowizja to spora przesada, oprocentowanie
    tez moglo byc nizsze, ale SKOKi zawsze mialy raczej
    mało korzystne warunki jezeli chodzi o kredyty,
    ale za to znacznie łatwiej tam kredyt dostac
    jak w banku nie dostaniesz to zawsze jest alternatywa

    > Pani zaproponowala jakies ulotki, grzecznie odmowilem. Moja noga u tych
    > lichwiarzy wiecej nie stanie.

    no i dalej nie podales co to za SKOK ????

    a co do upadku SKOKów to musze Cie zmartwic
    bo dopiero sie rozkrecaja i idzie im bardzo dobrze

    Darek