  • Data: 2010-03-30 09:21:14
    Temat: Re: SKOKi a 'tajemnica bankowa'
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Bylbym wdzieczny jesli ktos by mi to racjonalnie uzasadnil: po co
    > oddzielna, bardziej niekorzystna dla klienta, forma prawna?
    > czemu to nie moze dzialac w formie banku spoldzielczego?

    a po co ludziom z problematyczną zdolnością kredytową np. provident?

    dzięki temu że jest, niektórzy ludzie w ogóle mogą cokolwiek pożyczyć!
    owszem, drożej, uciąliwiej (nachodzenie w domu zamiast przelewów www)
    ale w ogóle mają możliwość. SKOK jako coś z pkt widzenia świadomego
    klienta coś posredniego między bankiem a providentem może zaspokoić
    pewne potrzeby, które by nie były zaspokojone gdyby skok nie istniał!