  • Data: 2010-03-30 13:47:51
    Temat: Re: SKOKi a 'tajemnica bankowa'
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Na wiosce gdzie mieszka moja babcia jest sklepik. Ceny w nim sa tak na
    > oko około 20% wyzsze jak np u mnie w miescie w Lidlu. Jakość obsługi w
    > wiejskim sklepiku równiez duzo nizsza jak w Lidlu
    > Godziny otwarcia tez mniej korzystne.
    > Czy dla mojej Babci lepiej by było gdyby ten sklepik na wiosce wcale
    > nie istniał?

    Brak analogii. Ciekawe kto by kupowal w tym sklepiku, gdyby ceny w nim
    byly wyzsze o 1000% lub wiecej?

    Do takich sklepikow mozesz porownywac np. KK (nie splacane w GP), albo
    inne kredyty konsumpcyjne. Nie mowie ze oprocentowanie tam jest wyzsze
    tylko o 20%, ale nie jest to Provident itp.
    --
    Krzysztof Halasa