  • Data: 2012-02-09 11:47:55
    Temat: Re: SMS kody za granicą
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    >" No nie wiem. Teraz pewnie nie znajdę, ale mam wrażenie, że kiedyś za
    >przychodzący w roamingu SMS era kasowała (i to całkiem sporo)

    T-mobile
    Cyt.
    "Odbieranie SMSów zawsze jest bezpłatne" *
    z zastrzeżeniem:
    * Niektórzy zagraniczni operatorzy doliczają ponadto stawkę za połączenia
    lub SMS-y przychodzące, od której naliczane jest dodatkowo 15% tej stawki. W
    takim przypadku 23% VAT pobierany jest od sumy stawki operatora
    zagranicznego i 15% prowizji.