  • Data: 2012-07-30 09:46:11
    Temat: Re: SYNC ściemnia
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 10:33:08 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Platnosc przez PayPal?
    >
    > Nie zalatwisz nic. Probujesz reklamowac usluge PayPal co jest kompletnym
    > nieporowumieniem. PayPal z pewnoscia wykonal co do niego nalezalo.
    > Powinienes otwozyc spor w PayPal...

    Rozmowa z kimś w HongKongu się przeciągała. Kupowałem już coś kilka razy
    i rzeczywiście ta darmowa wysyłka idzie czasami miesiąc a nawet lepiej,
    więc ufałem że dojdzie. Tutaj po miesiącu echo i gadki ze sprzedawcą w
    sumie o leśniczym i niczym. Ja oczywiście jestem jego 'maj friend' i 'hew
    najs dej' ale to jakaś ściema była, bo po 1,5 m-c powiedział, że poczta
    nie wysłała, bo celnicy mu zatrzymali czyli pierdolenie o szopenie.
    Okazało się, że pej-chuj nie ma nic do tego oczywiście, bo to kupione
    przez ebay i tam się mam udać a tam oczywiście do 40 dni (o ile dobrze
    pamiętam) można zalożyć spór czy tam reklamację. Mi się w to bawić nie
    chce, zresztą czas minął już dawno. Kupiłem przez 'buy it now' towaru nie
    dostałem, więc zwróciłem się do banku z reklamacją, bo ich kartą
    płaciłem. Tyle.

    Xenocide