  • Data: 2016-11-25 08:38:20
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-11-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Wybaczysz Wojtku, ale akurat wiem z autopsji, bo byłem na spotkaniach
    > dotyczacych hipotecznego w 7 czy 8 bankach i wszedzie gadka była taka sama
    > - ze bank wie co robi, ze dlatego własnie wybrał franka, sratata.

    Mylisz czynniki. Wybór stabilne waluty z niskimi stopami vs ryzyko kursowe.
    Też byłem, też słuchałem.

    > W tym akurat nie ma nic dziwnego. W koncu to tylko klient - w
    > przeciwienstwie do wyspecjalizowanej instytucji jaka jest bank.

    Wybacz ale to jest wymówka najczystszej postaci, nad którą nie
    ma się co rozwodzić. Kto chciał, ten się mógł dowiedzieć, pojęcie
    ryzyko kursowe to nie jest coś co wymaga specjalizacji w bankowości
    i doktoratu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com