  • Data: 2016-12-04 16:30:17
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-04, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Samcika czytałem również.
    > I chociaz on przekonuje ze jednak te franki "były" to jednak strasznie duzo
    > w jego wypowiedziach znaków zapytania, bo nie nie wiemy tak naprawde.
    > Ale rzeczywiście przekonuje ze raczej pokretnie ale były.

    Samcik zadawał pytania, bo taki styl artykułu założył - polemiki z prawniczką.

    > Dodatkowo wskazuje ze te franki dawały najprawdopodobniej dodatkowe zyski
    > bankom.

    To się nazywa wybiórcze czytanie.

    [...]

    > *Jeżeli* uznamy, ze banki ponoszą czesc winy za wpuszczenie klientów w
    > maliny to należy uznac, ze czesciowa musza te winę zadoścuczynic.

    Aha, w 2005-2008 jakiś światły rząd/urząd twierdził, że to było nieuczciwe?
    Czyli jak kurs spadnie do 3 zł, to wszyscy nagle się staną uczciwi?
    Czy dopiero jak spadnie do 2 zł?

    > Jak? A to juz jest ich problem. Było się zastanowic nad swoja "lekką
    > nieuczciwością" odrobine wczesniej.

    Aha. Założenie że ktoś nie jest debilem i wie co robi, to dzisiaj
    jest nieuczciwość?

    > Jak dla mnie - mogą oddawać przez 10 lat majac w tym czasie minimalny zysk.
    > Gdybym ja kogoś okradł to tez musiałbym spłacać przez x lat i nikt by sie
    > tym nie przejmował skąd mam wziąc.

    Demagogia. A rząd weźmie od Ciebie, z podatków, już się nie bój.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com