eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSąd unieważnia kredyt frankowiczaRe: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <o11rmv$1rj$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@p...waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 4 Dec 2016 17:28:09 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <58444417$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-68-26.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1480868887 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 89.77.68.26:52332
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628190
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-12-04 o 13:54, Kamil Jońca pisze:
    > A kto mowi o sprawdzaniu przyszłości? Bo ja nie.
    > Ale normalnie, jak coś jest 2 razy tańsze to człowiek się zastanawia:
    > "czy nie tandeta", "czy nie kradzione" itp. (A później kupuje i zgrywa
    > niewiniątko :) )

    W poważnym banku chronionym przez państwo, nadzorowanym przez jego
    instytucje, opłacane z naszych podatkó od wykształconego konsultanta ;-)
    klient miałby się spodziewać "trefnego towaru?
    To nie był jakiś provident czy inne pożyczki w 5 minut bez BIKu.

    Po takiej nauczce (i jeszcze wielu innych bankowych przekrętach) teraz
    każdy klient zacytuję: "na telefon od banku mówi NIE i łapie się za portfel"
    To jest normalna sytuacja? To klienci do tego doprowadzili?

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1