  • Data: 2016-12-05 22:28:56
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Pisze o nim, bo była taka oferta jak sie interesowałem kredytem.
    > Czy wiem coś konkretniejszego niz to ze:
    > - ubezpieczenie na wypadek straty pracy ni z winy pozyczkobiorcy
    > - ubezpieczyciel spłaca iles rat za pozyczkobiorce.
    >
    > Nie, nic wiecej nie wiem.
    > A uwazasz, ze taka wiedza byłaby z jakiegoś punktu widzenia istotna? Bo

    Naturalnie - jeśli ktoś bierze pod uwagę możliwość skorzystania
    z ubezpieczenia (lub używa takiego argumentu), to powinien dokładnie
    wiedzieć, czy rzeczywiście jest to możliwe (w szczególności, wiedzieć
    czy nie "podpada" pod jakieś wyłączenia itp).

    Osobiście się tym nie interesowałem, ale jakoś tak podejrzewam, że gdyby
    przyszło co do czego, to takie ubezpieczenie wiele by nie dało. Ale może
    się mylę?
    --
    Krzysztof Hałasa