  • Data: 2013-05-14 19:15:03
    Temat: Re: Samcik o fraudach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zgred" 51912f1b$0$1220$6...@n...neostrada.pl

    > tylko Enojel potrafi pisać godzinami o niczym... :)

    Jeśli to o mnie -- jak widać nawet dziesiątki tysięcy razy
    można coś pisać, a jednak (dla tępoli takich jak Ty) to za
    mało, aby poprawnie zapisać/zapamiętać wiadome słowo.

    Nie warto zatem pytać -- czy ktoś potrafi zapisać moje treści w mniejszej liczbie
    liter.

    -=-

    Wracając do Samcika -- przeczytałem tylko jedno jego opowiadanie -- o odwróconej
    hipotece. Przeczytałem uważnie i nie znalazłem tam niczego wartościowego, choć
    problem ten (odwracania hipotecznego kota ogonem) być może dotyczy mnie? ;)
    Mnie słabo dotyczy ów problem -- raczej albo umrę za wcześnie z powodu
    uszkodzeń kręgosłupa, albo wyzdrowieję (wiele zależy od tego, czy mnie
    lekarka oszukała, by mi dać nadzieję, czy naprawdę organizm ludzki wchłania
    wpadnięte dyski, co skutkuje zdrowieniem ,,zachowawczym'') i będę znów bogaty.
    Ale być może problem ów dotyczy tych, którzy o tym nie wiedząc, pędzą w kierunku
    owego odwrócenia :) i śmieją się ze mnie.

    -=-

    Natomiast poziom dyskusji Usenetowych jest IMO coraz wyższy i coraz
    częściej zauważam, że ględzenie ;) daje wymierne (w plnach czy w czasie
    i w oszczędnościach ,,nerwowych'' -- można oszczędzić sobie niepotrzebne
    denerwowanie się) korzyści.

    Gdyby Samcik pisał coś ciekawego -- czytałbym go. :)
    On raczej pisze to, za co mu płacą.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'