    From: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Samo spłacająca się karta kredytowa...?
    Date: Tue, 09 Oct 2007 16:28:28 +0200

    Piotr L wrote:

    > Ja raczej myślałem, że rodziców bym namówił...
    > Nie chcę od nich cały czas doić kasę, a pewnie jeszcze sporo potrwa
    > zanim zacznę zarabiać jakieś poważniejsze pieniądze.

    To bylby jeden z wiekszych bledow w Twoim zyciu. Karty kredytowe nie sa
    za darmo, wiec oprocz tego co i tak bys wydal, dodatkowo musisz zaplacic
    oplaty za uzywanie karty, plus ew. dodatkowe za opoznienia w splatach
    itp. Jesli chcialbys karte tylko po to, by miec wiecej pieniedzy - ta
    "nadwyzke" zauwazysz tylko na poczatku, potem wszystko wroci do "normy"
    - oprocz tego ze bedziesz musial splacac karte i ew. odsetki.

    Na taki pomysl "oscylatora" wpadlo juz wielu przed Toba, rowniez
    znacznie bogatszych. W sieci pelno jest historii ludzi ktorzy nie byli w
    stanie splacic swoich kart kredytowych - czesto mimo ze zarabiali tyle,
    ze takich pieniedzy nigdy nie widziales.

    Moja propozycja jest taka: chcesz miec limit na 2 tys PLN? Odloz sobie
    te 2 tys (popracuj, odkladaj itp), a potem pozyczaj od siebie (i splacaj
    sobie) - zobaczysz jak to jest zyc na kredyt, ale przynajmniej bez
    przykrych konsekwencji w razie problemow.

    Reasumujac: nie kombinuj, w dluzszym okresie zawsze stracisz. Lepiej
    oszczedzaj zamiast wydawac cudze (rodzicow) pieniadze. Wydawanie cudzych
    pieniedzy na kredyt zawsze konczy sie zle (tylko politycy o tym
    zapominaja :( )

    miko