  • Data: 2009-03-13 11:11:21
    Temat: Re: Samodzielne odkładanie na emeryturę - jak?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:oopp86-up1.ln1@ihal.dal.local.domain...

    > Jak tak dobrze wiesz, ze "przyklady sa w internecie", to znajdz w koncu w
    > tym "internecie" projekt ktory mozna zbudowac za 100tys.

    Dałem Ci źródło. Poczytaj dokładnie forum muratora. I znajdziesz, jeżeli
    chcesz znaleźć.

    > I gadac glupoty tez kazdy glupi potrafi.

    To co piszesz jest dość dobrym uzasadnieniem swoich naprędce powziętych
    decyzji dla 500 000 Polaków, którzy wzięli kredyt we frankach podczas boomu
    na rynku nieruchomości...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/