  • Data: 2009-07-02 20:53:24
    Temat: Re: Samodzielne pozyskanie CHF
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-02 17:11, Paweł wrote:
    > Tolek wrote:
    >
    >> btw. DB już się chwali na stronie:
    >> http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/dbfrank
    >
    > http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/Zalaczni
    k_nr_1_Regulamin_promocji_Premiujemy_Franka.pdf

    > "Wpłata - każda transakcja gotówkowa lub bezgotówkowa powiększająca
    > saldo środków pieniężnych na Koncie osobistym lub Koncie internetowym dbNET,
    > za wyjątkiem transakcji pomiędzy rachunkami należącymi do tego samego
    > uczestnika."
    >
    > wyglada wiec na to, ze nie wystarczy obrocic kasy miedzy swoimi kontami
    > w roznych bankach zeby sie zalapac na 4% premii :/
    To w moim rozumieniu raczej wyklucza przelewy między rachunkami w DB. Bo
    na jakiej podstawie DB ma traktować konto w obcym banku jako moje czy
    nie moje? W każdym razie, babka na infolinii powiedziała, że może być to
    wpłata z mojego konta w innym banku.

    W.