  • Data: 2009-06-04 09:22:47
    Temat: Re: Santa Kroes
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6069.0000033a.4a267b0b@newsgate.onet.pl...
> [...]
    Warszawie.

    > ja, gut... Jerzy, zlituj się... mnie się czepiasz że powołuję się na JPII,
    > sam ciągle powielasz brednie tego mściwego konusa...

    Dalej jesteś taki pewny siebie?
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Rosja-Polska-
    odpowiedzialna-za-rozpetanie-II-wojny-swiatowej,wid,
    11189776,wiadomosc.html?ticaid=1825b&_ticrsn=5
    "Ministerstwo Obrony Federacji Rosyjskiej umieściło na swojej oficjalnej
    stronie internetowej tekst, w którym odpowiedzialnością za rozpętanie II
    wojny światowej obarczono Polskę. "

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII