    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Santander mi kodów nie przysyła
    Date: Thu, 30 Apr 2020 17:17:38 +0200
    <a...@g...com>

    > Coś z tymi starymi transakcjami musiało unii nie pasować - może to, że zwykle nikt
    tam nie zagląda, więc jak ktoś zagląda, to jest to podejrzane?

    Jak kiedyś postanowiłem sobie zebrać potwierdzenia spłaty KH, bo kto
    wie, czy kiedyś US nie będzie chciał jakichś dokumentów, na
    potwierdzenie faktycznego wpłacenia odsetek wliczanych w koszty najmu to
    się natknąłem na to, że mogłem się cofnąć tylko do konkretnego momentu w
    przeszłości i chyba 3 potwierdzeń mi brakuje.
    To był BZWBK. Nie sprawdzałem, czy teraz w Santanderze da się sięgnąć dalej.

    Przy okazji PIT-ologii zbieram zawsze różne kwity za ubiegły rok.
    Wczoraj zaglądałem do historii mBanku i mi się bardzo spodobała.
    Mogłem np. dostać w jednym pdf potwierdzenia wszystkich wpłat do ZUS.
    Jak jedno potwierdzenie miało coś 120k tak zbiorcze (24 przelewy) miało
    180k (z czasów DOS-owych zostało mi zwracanie uwagi na takie duperele).
    Natomiast nie udało mi się ani wybrać tylko moich przelewów, ani na
    liście wszystkich widzieć po czym je rozróżniać - więc zrobiłem pdf z
    moimi i żony razem choć planowałem mieć to osobno.
    P.G.