  • Data: 2007-05-05 06:27:12
    Temat: Re: Ściąganie gotówki z własnej karty kredytowej...
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja wiem. Do typowej funkcjonalności KK dodana została w
    > sensowny sposób funkcjonalność pozyskania gotówki. Dla mnie bardzo
    > okejowa oferta. Nie traktuje raczej brania gotówki z KK jako
    > czegoś awaryjnego. Albo się to opłaca albo nie, a w tym przypadku
    > może to często byc opłacalne.

    No tak, ale, jak pisałeś, _jeśli_ ktoś potrafi to kontrolować ;)

    > Nie wiem jak oni to sobie liczą te minimalną spłatę, ale nic nie
    > szkodzi wziąć sobie z karty te środki na minimalną spłatę i tego
    > samego dnia wykonać spłatę. Naturalnie nie zadziała to, gdy klient
    > wykorzystał już cały limit. Tym bardziej że typowego klienta
    > Eurobanku i samego Eurobanku nie podejrzewam raczej o jakies
    > wygórowane limity.

    No właśnie. Typowy klient eurobanku to emeryt, który potrzebuje kasy "na już"
    więc taki nieduży limit wykorzysta na raz a potem czeka go spłacanie po kwocie
    minimalnej. I jak sobie wpłaci kwotę minimalną to zaraz biegnie do bankomatu
    żeby znowu ją sobie wypłacić. I tak w kółko - płaci odsetki i ubezpieczenie a
    spłaca tyle co nic. Kolega pracujący w eurobanku mi opowiadał, że taka sytuacja
    to u nich 90% klientów obejmuje. Więc bardziej z punktu widzenia "typowego
    klienta eurobanku" patrzyłem na całą sytuację ;) Współczuję im po prostu ;)

    Pzdr. Parl Dro