  • Data: 2009-09-29 16:00:38
    Temat: Re: Seria U09 na systemach
    Od: "Archangell" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obsunięcia to spadki na kapitale od szczytu do minimum. Niektóre osoby
    > myśląc o grze systemowej są przekonane, że to lekki, prosty i bezstresowy
    > sposób na zarabianie.

    To prawda, że takie przekonanie istnieje. Sam mam znajomego, który mnie
    męczył
    żebym mu podawał sygnały moich systemów a on chcial bezstresowo przycinać
    kasę.
    Ale systemy w tym roku sobie średno radzą co prognozowałem już wcześniej
    (wątek wieloryb w oczku wodnym post z 5 sierpnia).
    Ale spekulacja przy wparciu systemów daje i tak większe szanse na sukces niż
    granie na "czuja".

    Arch