    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Servisco] Jak długo można przetrzymywać należność
    Date: Fri, 30 May 2003 11:58:35 +0200

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:bb72kd$8hb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Klientowi zależało na Servisco, bo ma z nimi podpisaną umowę i za
    > przesyłkę płaci grosze (przesyłka była płatna przez odbiorcę). Teraz już
    > wiem, jak to jest zrobione, że on płaci te grosze :(

    Ja też korzystam z servisco i jestem zadowolony.
    Ale co innego opłata za transport, a co innego za towar.
    Ja na prawdę nie mogę zrozumieć moich dostawców, upierających się przy
    płatności za pobraniem, zamiast wygodniejszego dla mnie i tańszego i
    szybszego dla dostawcy sposobu zapłaty przelewem z banku internetowego przed
    wysyłką.
    Ale może tylko ja jestem taki dziwak, dla którego gotówka stanowi problem,
    bo muszę po nią iść do "ściany płaczu" (bankomatu).
    Część dostawców mających jakąkolwiek konkurencję, dzięki temu, po pierwszym
    razie traci we mnie klienta.