  • Data: 2003-12-23 12:05:12
    Temat: Re: Sez@m - zaczyna si
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał m.in.:

    > - aha... to znaczy, ze nie ma Pan stalych dochodow
    > - No ten tego, no tak...
    > - aha i chce Pan negocjowac cene prowadzenie rachunku... Pani Aniuuuuu -
    > zapraszamy na sale operacyjna. O tam jest koniec kolejki. Dziekuje Panu.

    albo tak:
    - aha... to znaczy, ze nie ma Pan stalych dochodow
    - może nie są stałe, ale pochodzą z pewnego źródła
    - aha i chce Pan negocjowac cene prowadzenie rachunku...
    - oczywiście, zajmuję się naukowo bankowością i chcę swoje umiejętności
    wypróbować w praktyce...
    - :O
    - jestem osobą opiniotwórczą, gazety, grupa dyskusyjna pl.biznes.banki;
    kontynuować?
    - Pani Haniu! Proszę przedstawić naszą ofertę. Zapraszam na pierwsze piętro.

    Swoją drogą, pracując jako asystent na dosyć znaczącej polskiej uczelni,
    miałem problem z otrzymaniem debetowej VC. Teraz nie mam problemu z EC/MC
    Credit Gold (BPH PBK :)

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler
    -