  • Data: 2004-01-30 08:21:11
    Temat: Re: Sezam BPHPBK a Linux+Mozilla i komponent - HELP!
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Recently Wojciech Wojnowski wrote:
    > Oto moje rozwiązanie:
    > java2-jre-1.4.2-35.i586.rpm pobrana z http://java.sun.com/j2se/1.3
    > download-linux.html

    Nie ma czegos takiego na Sun-ie. Prawdopodobnie podales mi rpm'a jakiego masz
    w SuSE. Na Sun najnowsza wersja to taka jaką mam, czyli 1.4.2-03.
    Poza tym dzis juz dziala, wiec to jednak jakis problem po stronie banku.
    Ale dzieki za info, jak widac po upgrade do SuSE 9 będzie latwiej ;-)
    Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool
    than to open it and remove all doubt."