  • 1. Data: 2004-01-29 10:16:27
    Temat: Sezam BPHPBK a Linux+Mozilla i komponent - HELP!
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>

    Mam oficjalnie nie supportowaną kombinację, tzn Mozilla 1.5 na Linuksie,
    stąd liczę na pomoc innych użytkowników.
    Otóż dziś przestał działać mi komponent do podpisywania (status:niektualny).
    Problem polega na tym, ze dotychczasowy komponent mam tylko dzięki stronie
    "On-line demo", ponieważ jak się loguję na siebie to w ogóle nie proponuje
    mi instalacji komponentu. Gdy usunę ręcznie pliki:
    NPSignPlugin.dll oraz npsign.xpt, to na stronie "oficjalnej" nadal nic
    się nie dzieje, natomiast na stronie "On-line demo" instaluje mi komponenty:
    -r-------- 1 piotrek users 528384 Dec 10 09:08 NPSignPlugin.dll
    -r-------- 1 piotrek users 282 Sep 16 11:10 npsign.xpt

    Domyslam się zatem, że zmienił się tylko komponent dla zarejestrowanych
    użytkowniów, którego instalacja nie wiadomo czemu nie jest inicjalizowana :-(
    Stąd moja prośba do innych użytkowników Linuks+Mozilla-zobaczcie proszę
    jakie macie wersje wspomnianych plików i jeśli są one nowsze to ewentualnie
    poproszę o przesłanie.
    BTW próbowałem też Mozilli 1.6, ale tu na oficjalnej stronie też nie próbuje
    nawet instalować komponentu, natomiast na "On-line demo" po prostu się wywala...
    Szczególy mojego systemu:
    SuSE 8.2, Mozilla 1.5b+Java(TM) Plug-in 1.4.2_03-b02

    Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool
    than to open it and remove all doubt."

  • 2. Data: 2004-01-29 10:17:42
    Temat: Re: Sezam BPHPBK a Linux+Mozilla i komponent - HELP!
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Piotr Zet wrote:
    [....]

    I już wiem dlaczego mnie odrzuca od tego banku ;-)

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-01-29 13:16:15
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Piotr Zet wrote:
    > [....]
    >
    > I już wiem dlaczego mnie odrzuca od tego banku ;-)
    >
    > KJ

    Czyzbys chodzil poplakac do mBanku??
    ;))))))

  • 4. Data: 2004-01-29 13:22:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    jo44 wrote:

    > Czyzbys chodzil poplakac do mBanku??
    > ;))))))
    Nie rozumiem?
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 5. Data: 2004-01-29 14:02:57
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Nie rozumiem?
    > KJ

    Gdzies przeciez masz konto. Jesli we wspomnianym
    na m , to tam sie ostatnio tylko placze.
    :)))))

  • 6. Data: 2004-01-29 15:22:14
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...gazeta.pl>

    Piotr Zet wrote:

    > Mam oficjalnie nie supportowaną kombinację, tzn Mozilla 1.5 na Linuksie,
    > stąd liczę na pomoc innych użytkowników.
    [ciach]

    Oto moje rozwiązanie:
    java2-jre-1.4.2-35.i586.rpm pobrana z http://java.sun.com/j2se/1.3
    download-linux.html

    Pozdrawiam.

    Działa dla Opery 7, więc dla mozzili też powinno zadziałać, ale nie wiem bo
    nie lubię mozzilli.

    Pozdrawiam.
    --
    Wojciech Wojnowski
    mailto:w...@p...gazeta.pl

  • 7. Data: 2004-01-29 15:35:20
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    jo44 wrote:

    > Gdzies przeciez masz konto. Jesli we wspomnianym
    > na m , to tam sie ostatnio tylko placze.
    > :)))))

    Eee, tam. Konto w mBanku mam(i było ono dla mnie podstawowe), ale do
    płaczu mi daleko, bardziej można powiedzieć, że jstem zdegustowany i
    zaskoczony.

    Cokolwiek by nie mowić, mBank wszem i wobec głosił swoją pewną
    filozofię, która nagle okazała się marketingową papką.

    Zaskoczony jestem też dlatego, że mBank poszedł w kierunku opłat za
    przelewy. Dlaczego nie w kierunku opłat za n-tą wypłatę z bankomatu ?
    (n=3?,4?,5?) Jedna wypłata z bankomatu kosztuje pewnie ze 3 zł(może
    mniej, ale i tak wielokrotnie więcej niż przelew) Zwracam jednocześnie
    uwagę, ze jesli ktoś tych przelewy robił dużo, to musiał je mieć z czego
    robić, musiał mieć ten osad(=> czyli chyba był trochę lepszym klientem
    niż standardowy). A teraz właśnie taki człowiek przejdzie gdzieś
    indziej, gdzie przelewy będzie miał w ryczałcie lub za darmo.

    Dlaczego nie zrobiono, podobnie jak w inteligo zróżnicowania opłat w
    zależności od salda na kontach/SFI/obrotów KK?

    Momentami mam wrażenie, że _BRE_ chce sprzedać mbank i chce w nim
    zostawić _drobnicę_ a wygonić lepszych klientów, w nadziei że spora
    część z nich trafi do Multi - w końcu to brat bliźniak mBanku.

    KJ

  • 8. Data: 2004-01-29 17:47:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-29 11:16, Użytkownik Piotr Zet napisał:
    > BTW próbowałem też Mozilli 1.6, ale tu na oficjalnej stronie też nie próbuje
    > nawet instalować komponentu, natomiast na "On-line demo" po prostu się wywala...

    Pod Winda Mozilla 1.6 tez sie wywala, jedyny sposob to sciagniecie
    komponentu 1.5 i dopiero pozniej (bo zbackupowaniu tych plikow)
    upgrade do 1.6.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 9. Data: 2004-01-30 08:21:11
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>

    Recently Wojciech Wojnowski wrote:
    > Oto moje rozwiązanie:
    > java2-jre-1.4.2-35.i586.rpm pobrana z http://java.sun.com/j2se/1.3
    > download-linux.html

    Nie ma czegos takiego na Sun-ie. Prawdopodobnie podales mi rpm'a jakiego masz
    w SuSE. Na Sun najnowsza wersja to taka jaką mam, czyli 1.4.2-03.
    Poza tym dzis juz dziala, wiec to jednak jakis problem po stronie banku.
    Ale dzieki za info, jak widac po upgrade do SuSE 9 będzie latwiej ;-)
    Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl

  • 10. Data: 2004-01-30 08:26:09
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Momentami mam wrażenie, że _BRE_  chce sprzedać mbank i chce w nim
    > zostawić _drobnicę_ a wygonić lepszych klientów, w nadziei że spora
    > część z nich trafi do Multi - w końcu to brat bliźniak mBanku.

    Sądzisz, że wprowadzenie opłaty .5 zł za przelew wygoni lepszych klientów, a nie
    właśnie drobnicę? Bo mi się wydaje, że będzie wręcz odwrotnie.

    Jacek