    From: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sie dostalo Balcerkowi ;)
    Date: Mon, 27 May 2002 14:54:30 +0200

    <ciach lewicowe brednie>
    > Wielka szkoda, że nie martwił się w 1989 i 1990 r., fundując nam
    kilkusetprocentową inflację i
    > pozbawiając miliony ludzi wszelkich oszczędności przez wprowadzenie
    swojej polityki szokowej.

    spooro mogę znieść, ale prymitywne kłamstwa mnie odrzucają, nie wiem ile lat
    miałeś w 1989 roku,
    ale jeśli mało to postaraj się nadrobić braki w wiadomościach i dowiedz się
    może kto nam załątwił hiperinflację

    mały hint żebyś nie musiał dużo szukać :

    wiesz jaki był największy banknot w obiegu w roku 1980 ?
    był to banknot 2000 zł

    a wiesz jaki był banknot u schyłku rządów ekipy Rakowskiego ?
    banknot 2 000 000 zł - planowano już też druk banknotu 5 000 000 zł

    a dzięki Bogu, odkąd mamy Balcerowicza to kurs USD jest mniej więcej stały,
    banknot 200 zł jest też od jakichś 7 lat największy

    i to jest lepsza zachęta do oszczędzania, niż cokolwiek co było wcześniej, a
    że nie zawsze starcza to inna sprawa, ale to juz naprawdę nie jest winą
    prof. Balcerowicza, mamy za to jako naród dziwną skłonność do opluwania
    ludzi, którzy naprawdę coś dla tego kraju zrobili, akurat Balcerowicz jest
    przykładem człowieka, który sporo poświęca pracując dla Polski, bo na
    świecie znalazłby bez problemu lepiej płatne posady