  • Data: 2005-04-10 15:00:08
    Temat: Re: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Varg napisał(a):

    > A właśnie jak to jest z wszelkimi mandatami itp. Czy US może sobie ot
    > tak skontaktować się z bankiem, zażądać zablokowania środków czy jak to
    > się tam odbywa bez żadnego komorniczego wezwania, wyroku sądowego czy
    > czego tam potrzeba?

    Bez kwitów z US nakazującyh spłatę nic nie może i przeważnie nie
    blokuje. US kontaktuje się z Tobą i wyznacza termin kiedy masz się u
    nich stawić i jaką kwotę przygotować do zapłaty (wysokośćć
    mandatu+koszty egzekucyjne). Jeśli nie przyjedziesz, olejesz wezwanie,
    raz, drugi to w końcu mogą sobie tę kwotę ściągnąć z rachunku.

    K.