-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsh
osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news
.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 03 Aug 2010 15:44:40 +0200
From: mvoicem <m...@g...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100528
Thunderbird/3.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?
References: <i35d9f$suc$1@node2.news.atman.pl> <4c5719c1$1@news.home.net.pl>
<s...@p...org>
<4c57ef6e$0$19182$65785112@news.neostrada.pl> <i38reo$p80$1@news.onet.pl>
<4c57f679$0$2586$65785112@news.neostrada.pl> <i38u1n$2h9$1@news.onet.pl>
<4c57fc37$0$17089$65785112@news.neostrada.pl> <i38uif$3to$1@news.onet.pl>
<4c5802a6$0$2582$65785112@news.neostrada.pl> <i395ck$n0h$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i395ck$n0h$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <4c581d40$0$19162$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.186.44.45
X-Trace: 1280843072 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19162 79.186.44.45:57044
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:533203
[ ukryj nagłówki ](03.08.2010 15:25), Kris wrote:
>
>
> Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> news:4c5802a6$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...
>>>
>> Zewnętrzne firmy windykacyjne to w momencie jak od pół roku zalegasz z
>> ratami. Ja mówie o sytuacji kiedy termin spłaty jest 10tego a 12 jeszcze
>> nie dotarł. Tak jak ja miałem kiedy mi się "zacięło" zlecenie stałe.
> Tu bys się zdziwił. Takie telefony to tez najczęściej z zewnętrznego
> callcenter
> Banki większość rzeczy zlecaja teraz firmą zewnętrznym i nawet wysyłki
> wezwań itp obsługuja wyspecjalizowane outsourcingowe firmy
> Także jak dzwoni panienka i mówi że dzwoni z Twojeo banku to jest duze
> prawdopodobieństwo że dzwoni z firmy call center na Słowacji czy z Czech
Ok, przyjmuję do wiadomości.
Ale z drugiej strony, kiedy do mnie BPH w w/w sprawie dzwonił, miał
pełen dostęp do historii rachunku. Więc albo to nie był zewn. callcenter
albo zewn. callcenter także ma dostęp do tych danych.
p. m.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.10 13:55 witek
- 03.08.10 14:10 Kris
- 03.08.10 15:27 Dariusz Młyński
- 04.08.10 07:59 Marx
- 04.08.10 08:52 mvoicem
- 04.08.10 18:30 Krzysztof Halasa
- 05.08.10 08:09 witrak()
- 05.08.10 11:32 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.08.10 12:09 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.08.10 12:21 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.08.10 18:45 Zbynek Ltd.
- 05.08.10 20:54 Mithos
- 05.08.10 22:40 Eneuel Leszek Ciszewski
- 09.08.10 11:14 Kris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie