  • Data: 2010-08-05 20:54:55
    Temat: Re: Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-03 16:10, Kris pisze:
    > Jeśli ktos nie chce to niech nie wywiesza. Mnie to jednak dziwi bo
    > wywieszenie nazwiska na domofonie nie powoduje zadnych negatywnych
    > konsekwencji mioim zdaniem i nic złego mi się z tego powodu nie moze stać.
    > Moze jestem jakis dziwny ale odbieram telefonu z nr zastrzezonych,
    > ujawniam mój nr konta no na aukcjach allegro, zgadzam się na
    > przetwarzanie moich danych do celów reklamowych i nic złego mnie jeszcze
    > przez to w zyciu nie spotkało.

    Ja np. chcę mieć święty spokój, a "zgoda do celów marketingowych"
    oznacza notoryczne telefony jakichś anonimów (numery zastrzeżone) z
    banków, którzy oferują mi "super kredyty gotówkowe dla stałych klientów"
    (telefon z banku, gdzie mam kartę kredytową od miesiąca).

    Ja telefonów zastrzeżonych nie odbieram (chyba, że np złożyłem w banku
    jakiś wniosek i mogą do mnie z takiego numeru zadzwonić) ponieważ
    uważam, że jeśli ktoś nie chce się zaprezentować w tak podstawowej
    formie jak numer telefonu to ja z kimś takim nie chcę rozmawiać.

    --
    Mithos