  • Data: 2003-04-03 15:33:08
    Temat: Re: Skąd sciągnąć AKTUALNE tabele kursów NBP?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaLab"

    > Na waluty.onet.pl informacje o fixingu NBP pojawiają sie parę minut po
    > 11-tej (wtedy to NBP ustala kursy na dzień następny).

    na onecie jest tylko "dolar 4,0598 zł, euro 4,3632 "
    kursy te są w tabeli A kursów średnich http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html

    Poprzedni link ktory podawalem dotyczył kursów kupna/sprzedaży
    http://www.nbp.pl/Kursy/KursyC.html też podają na 3 kwietnia

    na dzień następny nikt nic nie podaje - zobaczymy jutro od rana
    *** blad ***