  • Data: 2012-01-20 21:37:43
    Temat: Re: Skąd ten opór?
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sty, 22:17, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > aaa dodam jeszcze, że dwie PzO w Millenium nawet chciały mnie
    > przekonać, że koniecznie muszę natychmiast spłacić KK, jeśli chcę
    > wypowiedzieć umowę.
    > --

    Mialem tak kiedys w Rajfim. Zwiazane to bylo z tym, ze w praktyce od
    reki zamykali rachunek karty, bez 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
    Umowilem sie z gosciem przyjmujacym ode mnie rezygnacje, ze dokonam
    przelewu nastepnego dnia, a on po wplywie zamknie rachunek. Tak tez
    sie stalo.
    W Mille zas wypowiedzialem umowe, dostalem potwierdzenie przyjecia
    dyspozycji, splacilem karte zgodnie z data na wyciagu, ale po kilku m-
    cach przyszla wznowiana karta. Przeslalem skan dyspozycji zamkniecia
    wraz z podpisem pracownika banku i dopiero na podstawie tej reklamacji
    karta zostala zamknieta.

    MK