eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkandal w POCZTOWYM - czy mają problemy?Re: Skandal w POCZTOWYM - czy mają problemy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nnt
    p.giganews.com!postnews.google.com!q16g2000yqg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Bank Pocztowy <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skandal w POCZTOWYM - czy mają problemy?
    Date: Wed, 22 Apr 2009 06:27:03 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <6...@q...googlegroups.com>
    References: <f...@p...googlegroups.com>
    <b...@u...googlegroups.com>
    <gsn4v2$53r$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.204.99.120
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1240406823 25060 127.0.0.1 (22 Apr 2009 13:27:03 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Apr 2009 13:27:03 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q16g2000yqg.googlegroups.com; posting-host=87.204.99.120;
    posting-account=20jgkgoAAABpoyt67KNq4aisuhHBlWLs
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 ISA
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:484308
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22 Kwi, 15:12, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Użytkownik <d...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:b580cf99-4fa4-43c4-aecc-c143da6c6449@
    u8g2000yqn.googlegroups.com...
    >
    > Dziękując za zgłoszenie problemów technicznych w funkcjonowaniu Konta
    > Klienta w Sklepie lokat informujemy, że monitorujemy wszelkie
    > zgłoszenia Klientów w zakresie prawidłowości funkcjonowania systemów
    > bankowych i staramy się w miarę możliwości likwidować przyczyny
    > wspomnianych problemów. W związku z Pańskim zgłoszeniem również
    > podjeliśmy odpowiednie działania zaradcze, jeśli jednak opisywane
    > przez Pana problemy wciąż występują bardzo proszę o informację drogą
    > mailową na adres i...@p...pl, lub skorzystanie ze
    > stosownych formularzy o kontakt dostępnych na stronie Banku.
    >
    > Dla mnie "musztarda po obiedzie". Ciekawi mnie dlaczego ponoć Poważny Bank
    > ma  dostępnych konsultantów telefonicznych do soboty, do godziny 16.00.  Ja
    > miałem problem w niedzielę. W niedzielę kliencie strzel sobie w łeb.
    >
    > wiatrak

    Odpowiadając na postawione przez Pana pytanie,można pozostawić
    wiadomość o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu systemów bankowych po
    godzinach pracy Call Center oraz w niedziele i dni świąteczne za
    pośrednictwem w/w adresu e-mail bądź odpowiednich formularzy
    dostępnych na stronie Banku. W takiej sytuacji należy spodziewać sie
    kontaktu ze strony konsultanta następnego dnia roboczego.

    Pozdrawiam,
    Dagmara Korcz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1