  • Data: 2009-06-05 20:26:19
    Temat: Re: Skimming kart w bankomatach - teraz to pestka
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinF napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    sh/

    >malo konkretow, niby w jaki sposob ten bankomat zostal zainfekowany,
    >przez karte magnetyczna czy moze atakujacy wklepal ten program przez
    >klawiature bankomatu ?:))))

    A w ogóle dlaczego bankomat ma jakoby możliwość ZAPISANIA czegoś na
    kartach? Nie wystarczy wyłącznie możliwość odczytu?

    >zdziwilbys sie jakie systemy stoja na windowsie, i to wcale nie powoduje
    >ze sa niebezpieczne

    Jednak wojsko (znaczy się, myśląca jego część...), mimo, że np. już NT miało
    jakoweś NATO-wskie certyfikaty "bezpieczeństwa", stara się unikać
    windowsów w bardziej "czułych" miejscach. Jako terminale pomocnicze
    czy do prezentacji danych już takich oporów nie ma.

    Arek