eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkimming reklamacja .Re: Skimming reklamacja .
  • Data: 2009-09-22 18:58:44
    Temat: Re: Skimming reklamacja .
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Problem banku jest problemem klienta.
    > Z tym ze jesli karta jest istotnie procesorowa, to to moze byc problem
    > wlasciciela bankomatu. Jesli bank chce i potrafi zastosowac odpowiednie
    > procedury, oczywiscie.

    jesli jest to ten sam region to odpowiada wlasciciel bankomatu (przy
    zalozeniu ze oryginal karty mial chipa)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1